Resultaten van de Algemene Vergadering van Aandeelhouders van DGB 2022

Dutch Green Business Group NV (“DGB” of “de Groep”) (Euronext: DGB: NL0009169515), een toonaangevende ontwikkelaar van grootschalige natuurprojecten en CO2-projecten voor ecosysteemherstel, maakt de stemresultaten bekend van de Algemene Vergadering (‘AVA’) die eerder vandaag op 5 juli 2022 om 14:00 uur CET is gehouden. DGB dankt de aandeelhouders die hebben deelgenomen.

De AVA keurde alle besluiten unaniem goed, waaronder de goedkeuring van de notulen van de Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders op 30 december 2021, vaststelling van de jaarrekening 2021, kwijting aan de leden van de Raad van Bestuur en machtiging aan de Raad van Bestuur tot inkoop van eigen aandelen in het aandelenkapitaal van de vennootschap.

De stemresultaten zijn beschikbaar op de website van DGB.

Links:

Contactgegevens:

Logo_DGB_landscape_fc_orange_blue

+31108080126 (NL)
+442080640936 (EN)

Over DGB:

Dutch Green Business Group NV is een beursgenoteerde vennootschap die wordt verhandeld op de belangrijkste Nederlandse beurs Euronext Amsterdam onder tickersymbool AEX:DGB en ISIN-code NL0009169515. DGB is een projectontwikkelaar van hoogwaardige grootschalige CO2- en biodiversiteitsprojecten geaccrediteerd door derden, gericht op het laten bloeien en gedijen van de natuur door overheden en bedrijven te helpen klimaatdoelstellingenl te bereiken. De visie van DGB is om een ​​toonaangevende investeerder met een grote impact te zijn in duurzaam beheerde natuurprojecten door aandeelhouders een rendement op de investering te bieden in combinatie met een hoge maatschappelijke impact. www.dgb.earth

Dit persbericht bevat geen (uitnodiging tot het doen van een) aanbod tot het kopen of verkopen of anderszins verwerven van of inschrijven op aandelen DGB Group NV en is geen advies of aanbeveling over het nemen van maatregelen. Dit persbericht bevat uitspraken die kunnen worden opgevat als toekomstgerichte uitspraken, onder meer met betrekking tot de financiële positie van de DGB Groep, de behaalde resultaten en de onderneming(en) die zij exploiteert. Toekomstgerichte verklaringen zijn alle verklaringen die geen betrekking hebben op historische feiten. Deze verklaringen zijn gebaseerd op de thans beschikbare informatie en op prognoses en schattingen van de directie van de DGB Groep. Hoewel de DGB Groep van mening is dat deze verklaringen zijn gebaseerd op redelijke veronderstellingen, kan zij niet garanderen dat de uiteindelijke resultaten niet wezenlijk zullen verschillen van die verklaringen die kunnen worden opgevat als toekomstgerichte verklaringen. Factoren die kunnen leiden tot of bijdragen aan verschillen in de huidige verwachtingen zijn onder meer ontwikkelingen in wetgeving, technologie, belastingen, regelgeving, schommelingen in aandelenkoersen, juridische procedures, onderzoeken door toezichthouders, concurrentievoorwaarden en algemene economische omstandigheden. Deze en andere factoren, risico's en onzekerheden die van invloed kunnen zijn op toekomstgerichte uitspraken of de feitelijke resultaten van DGB Groep worden besproken in het jaarverslag. De toekomstgerichte verklaringen in dit document zijn alleen van toepassing vanaf de datum van dit document. Behoudens enige wettelijke verplichting om dit te doen, aanvaardt de DGB Groep geen verplichting of verantwoordelijkheid om de toekomstgerichte verklaringen in dit document bij te werken, ongeacht of deze betrekking hebben op nieuwe informatie, toekomstige gebeurtenissen of anderszins.